ဆရာမခံယူခ်က္ကေလးပါ
- Sayama May
- “ေက်ာင္းဆရာမ ဘဝ ကို ငယ္စဥ္ ကတည္းေရာက္ခဲ့တ့ဲ “ ကေလးတို. ဆရာမ ေလ ” ၊ အင္း - ခုေတာ့လည္း “ လူႀကီးတို. ဆရာမ ေပါ့ ” ။ ေရဒီယို က အသံလႊင္ ့ေနတာလည္း ႏွစ္ေပါင္း မနည္း ေတာ့ပါပဲလား ။ လူမွဳေရးလုပ္ငန္းကိုေတာ့ အျမဲေရွ ့တန္းတင္ထားေလ့ရွိတာ ငယ္စဥ္ကတည္းကပါ။
ဆရာမကိုယ္တိုင္သီဆိုေသာခေလးတို ့ရဲ ့ဆရာမသီခ်င္းေလးပါ
Sunday, August 24, 2014
ငါ့ကို မခ်စ္ပါနဲ.
ငါ့ကိုမခ်စ္ပါနဲ.
ဒီေဆာင္းပါးေလးကေတာ့ ေနျပည္ေတာ္ ျမန္မာ့အသံ- “ လူငယ္မွတ္သား-သုတစကား ” က႑မွ အသံလႊင့္ခ့ဲတ့ဲေဆာင္းပါးေလးပါ။
ဒီကေန. လူငယ္ လူရြယ္ေလးမ်ားအတြက္ အပါတ္စဥ္ အဂၤါေန. ညေန(ျမန္မာစံေတာ္ခ်ိန္ ၄း၄၀ နဲ. ေသာႀကာေန. နံနက္ ၁၀း၄၀) မွာထုတ္လႊင့္လ်က္ရွိပါတယ္။
Computer ရွိရင္ေတာ့ internet မွာ (www.mrtv.gov.mm) ကိုကလစ္ပါ - ေပၚလာမယ့္ ျမန္မာ့ ရုပ္ျမင္ မွာ မွ်ားေလးေတြပါတ့ဲ Radio ကိုေရြးျပီး
မွ်ားေလးကိုကလစ္ပါ-နားဆင္လို. ရပါျပီ ။
အားလံုးရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ့ႀကပါေစ
=====================================================================
ဒီပံုေလးကေတာ့ ေနျပည္ေတာ္ MRTV Radio အသံသြင္းခန္းမွာ ေဒၚေအးေအးစိုးနဲ. အမွတ္တရပါ
====================================================================
(“အရွင္ဆႏၵာဓိက” ၏ တရားေတာ္ကို မွီျငမ္းေရးသား လိုက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။)
မဂၤလာပါကေလးတို.ေရ --
ဒီေန.ကေလးတို.အတြက္ “ငါ့ကိုမခ်စ္ပါနဲ.” ဆိုတ့ဲ ေဆာင္းပါးေလးကိုတင္ျပ ေဆြးေႏြးဖို. စီစဥ္ထားပါတယ္ - တကယ္ေတာ့ ဒီစကာေလးဟာ ေျပာဆိုသူရဲ့. ႏွလံုးသြင္းမႈအေပၚ
မူတည္ျပီး အဓိပၸါယ္ အမ်ိဳးမ်ိဳး သက္ေရာက္ႏို္င္ပါတယ္ ။ ဒီလို အဓိပၸါယ္ေတြ အမ်ားႀကီး ထြက္ႏိုင္တ့ဲအထဲကေန ဒီေန.ေျပာခ်င္တ့ဲ “ ငါ့ကိုမခ်စ္ပါနဲ.” - ဆိုတ့ဲ အဓိပၸါယ္ကေတာ့ “ငါ”
ဆိုတ့ဲ အစဲြကို စြန္.လႊတ္ဖို. ေျပာတ့ဲသေဘာေလးပါ ။ အဲဒီအဓိပၸါယ္ကိ ု သိဖို.အ တြက္ “သက္ႀကီးစကား တစ္ဆင့္ႀကား” မွတ္သားထားခ့ဲဖူးတ့ဲ “ ဓမၼပံုျပင္ေလး” တစ္ပုဒ္ကို အရင္
(လ်င္)ဆံုး ေျပာျပခ်င္ပါတယ္ ။
ကေလးတို.ေရ--- တစ္ခါက ရြာတစ္ရြာမွာ “မိထက္” ဆိုတ့ဲ မိန္းကေလးတစ္ေယာ္ကရွိပါ တယ္။ နာမည္နဲ. လိုက္ဖက္ေအာင္ စိတ္ဓါတ္ကထက္ျမက္သလို အသိဥာဏ္ကလည္း ထက္
ျမက္လွပါသတ့ဲ။ မိထက္ရဲ့မိေတြက ရြာဦးေက်ာင္းမွာ ေက်ာင္းေဆာင္တစ္ ေဆာင္ ေဆာက္လုပ္ လႉဒါန္းထားပါတယ္။ ေက်ာင္းမွာသီတင္းသံုးတ့ဲ သံဃာေတာ္မ်ားအတြက္ ေန.စဥ္ ဆြမ္းပို.
ေပးရတ့ဲအတြက္ မိထက္ဆြမ္းပို.ေပးတ့ဲရက္ေတြႀကာလာေတာ့ ေက်ာင္း မွာ သီတင္းသံုးတ့ဲ ရဟန္းေတြနဲ. ရင္းႏွီးလာပါတယ္။
ဒီလိုနဲ. တစ္ေန.ေတာ့ မိထက္က ဘုန္းႀကီးကိုေမးပါတယ္ ။ “ အရွင္ဘုရား-ဒီေက်ာင္းက ဘယ္သူ.ေက်ာင္းလဲ ဘုရား” ဆုိေတာ့ ဘုန္းႀကီးကလည္း-“ ေႀသာ္--မိထက္ရယ္ မင္းရဲ့
မိဘေတြ ငါ့ကို ေရစက္ခ်လႉဒါန္းထားတာ ငါ့ေက်ာင္းေပါ့” တ့ဲ ။ ေနာက္ ေမးျပန္တယ္ ” အရွင္ဘုရား--ဒီသကၤန္းေတြက ဘယ္သူ.သကၤန္းေတြတုန္းဘုရား” တ့ဲ - ဘုန္းႀကီးက
လည္း “ေႀသာ္ မိထက္ရယ္ ဒကာ- ဒကာမေတြ ငါ့ကို သဒၵါတရားနဲ. လႉဒါန္းထားတ့ဲ သကၤန္းေတြဆိုေတာ့ ငါ့သကၤန္းေတြေပါ့”- လို.ေျဖသတ့ဲ ။ ဒီလိုနဲ.ေ နာက္တစ္ေန.မွာ ဆက္
ေမးျပန္ပါတယ္ “ အရွင္ဘုရား - ဒီသပိတ္က ဘယ္သူ. သပိတ္လဲဘုရား “တ့ဲ ။ ဘုန္းႀကီးကလည္း “ မိထက္ရယ္-- ငါေန.တို္င္းဆြမ္းစားေနတ့ဲ သပိတ္ - ငါ့သပိတ္ေပါ့” တ့ဲ ။
ေနာက္ထပ္ေမးျပန္တယ္- အရွင္ဘုရား - ဒီဘီဒိုေတြ ၊ ဒီစာအုပ္ေတြကေကာ ဘယ္ သူ.ဟာေတြတုန္းဘုရား” ဆိုေတာ့-“ ေႀသာ္ --မိထက္ရယ္-- ငါ့ဘီဒိုေတြ နဲ. ငါေန.တိုင္း
စာႀကည့္ေနတ့ဲစာအုပ္ေတြ ငါ့စာအုပ္ေတြေပါ့”တ့ဲ၊ ဒီအေျဖကိုလည္း မိထက္က မေက် နပ္ေသးလို. ထပ္ေမးျပန္တယ္ ။ ေက်ာင္းဝင္းထဲက ေရးကန္ႀကီးကို လက္ျငွိဳးထိုးျပီး ”အရွင္
ဘုရား--အဲဒီေရကန္ႀကီးကေကာ ဘယ္သူ.ေရကန္လဲဘုရား” ဆိုေတာ့ ဘုန္ႀကီး ကလည္း “မိထက္ရယ္ ခက္ပါလား--ငါကိုယ္တို္င ဦးစီးဦးေဆာင္ျပ ဳလုပ္ထားတ့ဲ ကန္ ငါ့ကန္ေပါ့ဟ့ဲ”
လို.ေျဖလိုက္ေတာ့ -“ အရွင္ဘုရား ဒီသစ္ပင္ေတြက ဘယ္သူ.သစ္ပင္ ေတြတံုးဘုရား “ ဆိုျပန္ေတာ့ ဘုန္းႀကီးကလည္း - “ ငါကိုယ္တို္င္ ဦးေဆာင္စို္က္ပ်ိဳး ထားတ့ဲ သစ္ပင္ေတြ
ငါ့သစ္ပင္ေတြေပါ့” -- အဲဒီလို မိထက္က ဘယ္ပစၥည္းကိုေမးေမး ေက်ာင္းထို္င္ဆရာေတာ္က “ ငါ့ဟာ - ငါ့ပစၥည္း” လို. အျမဲေျဖပါသတ့ဲ ။
ဒီလိုနဲ. ေနာက္ဆံုးမွာ ေမးျပန္တယ္ -“ အရွင္ဘုရား- အိမ္ရာတည္ေထာင္ လူ.ေဘာင္ကို စြန္.ခြါျပီး ရဟန္းဘဝကိုခံယူတာဘာရည္ရြယ္ခ်က္နဲ.တံုးဘုရား”-လို.ေမးေတာ့ ဘုန္းႀကီး
ကလည္း“ဟ့ဲ မိထက္ ငါသကၤန္းဝတ္ေနတာ နိဗၺာန္လိုခ်င္လို.ေပါ့”လို.ေျဖလိုက္ပါ တယ္” ဒီေတာ့ မထက္ကလည္း ” အရွင္ဘုရား-- နိဗၺာန္လိုခ်င္ရင္ ငါ့ကို မခ်စ္ပါနဲ.”လို.ေျပာျပီး
ဆြမ္းအုပ္ႀကီးပ်ုက္ကာ ေက်ာင္းေပၚမွ ဆင္းသြားပါသတ့ဲ ။ ဒီအခါ ဘုန္းႀကီးလည္းေခါင္း ကုပ္ျပီး “ အင္း--ဒီေကာင္မေလး- ဒီစကား ဘာလို.ေျပာတာပါလိမ့္ ။ ငါလည္းသူ.ကို ခ်စ္
တယ္လို. မေျပာမိပါဘူး။ ခ်စ္တဲ့သေဘာသက္ေရာက္တ့ဲ အျပဳအမူမ်ိဳးလည္းတစ္မွ မျပဳမိပါဘူး- ဘာလို.မ်ား”ငါ့ကိုမခ်စ္ပါနဲ.” လို. ေျပာရတာပါလိမ့္ --ေပါ့ ။
ဒီလို အပ်ိဳစင္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ့ “ငါ့ကိုမခ်စ္ပါနဲ.” ဆိုတ့ဲ စကားေလးတစ္ခြန္း ေႀကာင့္ ေက်ာင္းထို္င္ဘုန္းႀကီး စားလို.မဝင္- အိပ္လို.မေပ်ာ္ျဖစ္သြားတာေနာ္ ။
ဒီလိုနဲ. ရက္အနည္းငယ္ႀကာလာေတာ့ ပိန္ခ်ံဳးလာေတာ့တာေပါ့ ။ ဒါနဲ. ေက်ာင္းမွာရွိတ့ဲ ကပၸိယႀကီးက “ အရွင္ဘုရား--စားမဝင္-အိပ္မေပ်ာ္တာ ဘယ္လိုျဖစ္တာလံဘုရား”လို. ေမး
ေတာ့ “ မိထက္ ငါ့ကို နိဗၺာန္လိုခ်င္ရင္ ငါ့ကိုမခ်စ္ပါနဲ.” တ့ဲ ၊ ငါလည္း သူ.ကိုခ်စ္တ့ဲ အရိပ္အေရာင္ တစ္ခါမွ မျပမိပါဘူး ကပၸိယႀကီးရယ္- အဲဒီအတါက္ စားမဝင္-အိပ္မေပ်ာ္ ျဖစ္
ေနတာပါ”--လို.ေျပာမွ ကပၸိယႀကီးက ေက်ာ္ငးဒကာႀကီးကိုေမးတယ္- ေက်ာ္ငးဒကာႀကိးက ေက်ာ္ငးအမႀကီးကတစ္ဆင္ မိထက္ကိုေမးခိုင္းတယ္- ဒီေတာ့ ေက်ာင္းအမႀကီးကလည္း
မိထက္ကို ေမးတာေပါ့ ။ ဒီေတာ့ မိထက္ကလည္း “ အေမ ရယ္-- ဘုန္းႀကီးကို တရာေးဟာခ့ဲတာပါ- ဒီေက်ာင္းကဘယ္သူ.ေက်ာင္းလဲေမးေတာ့-ငါ့ေက်ာင္း ၊ သကၤန္းေမးေတာ့
လည္း ငါ့သကၤန္း ၊ သပိတ္ေမးလဲ ငါ့သပိတ္ ၊ ဘီဒိုေတြ စာအုပ္ေတြေမးလည္း ငါ့ဘီဒို ငါ့စာအုပ္ ၊ ေရကန္နဲ.သစ္ပင္ေမးေတာ့လည္း ငါ့ေရကန္ ငါ့သစ္ပင္ ၊တ့ဲ - ဘယ္ပစၥည္းေမး
ေမးငါ့ ဥစၥာလို.ပဲေျဖေနလို.နိဗၺာန္လိုခ်င္ရင္ေတာ့ ငါ့ ပစၥည္း ငါ့ဥစၥာဆိုတ့ဲ အစဲြေတြကို ပယ္တတ္ ေအာင္ႀကိဳးစားအားထုတ္ပါဆိုတ့ဲ အဓိပၸါယ္ နဲ. သမိးတရားေဟာခ့ဲတာပါ-လို. ေျဖ
လို္က္ေတာ့မွ ေက်ာင္းအမႀကီးကသေဘာေပါက္ ျပီးတစ္ဆင့္ျပန္ေျပာလို. ေက်ာင္းဒကာႀကိးက သေဘာေပါက္ တစ္ဆင့္ျပန္ေျပာလို. ကပၸိယႀကီးကလည္း သေဘာေပါက္ျပီး တစ္ဆင့္
ျပန္ေျပာေတာ့ဘုန္းႀကီးလည္း သေဘာ ေပါက္သြားတ့ဲအျပင္ တရားအသိေတြပါ တို.သြားပါသတ့ဲကြယ္။
ကဲ--ကေလးတို.လည္း ဒီပံုျပင္ေလးကို သတိျပဳျပီး ငါ့ပစၥည္း- ငါ့ဥစၥာ စသျဖင့္ “ငါ” စြဲ ေတြကို ျဖဳတ္ႏို္ငေအာင္ ႀကိဳးစားဖို. လိုပါတယ္ ။ အဲ-- ကေလးတို.အတြက္ ေနာက္တစ္
ခု ဆက္ေျပာျပခ်င္တာကေတာ့ “ ေန” ဆိုတာ အပူဓါတ္ေတြကို ျဖန္.က်က္ေပးတယ္ ေနာ္ - ဒါဆုိ တို.မ်ားလူသားေတြကေတာ့ “ ပူလိုက္တာ- အို္က္လိုက္တာ” လို. ခံစားျပီး
ေျပာဆိုေနရံုမွ်သာ တတ္ႏို္င္ႀကတာေနာ္ ။ အဲဒိေနေရာင္ရဲ့ အပူဓါတ္ေအာက္ကို သြားျပီး “ငါ့ကိုေတာ့ မပူပါေစနဲ.” လို. လုပ္လို.မရသလို - ဒီလူ.ကိုေတာ့ ပူေအာင္ လုပ္ေပးျပီး
ဟိုလူ.ကိုေတာ့မပူေအာင္လည္း ေနမင္းႀကီးက လုပ္ေပးေလ့မရွိဘူးေလ။ ဒီေနေရာင္ ေအာက္ေရာက္လာသူတိုင္း-အရာတိုင္းကို တူညီမွ်တေသာ အပူဓါတ္ကိုသာ ခံစားႀက ရမွာျဖစ္
ပါတယ္။ ေနကေတာ့ သူ.သေဘာ - သူ.သဘာဝအတိုင္းျဖစ္ေနတ့ဲ သူ.ရဲ့ အပူ ဓါတ္နဲ.ေလာကို ျဖန္.က်က္ေပးေနသလို “လ”ကလည္း ေအးျမတ့ဲ အေအးဓါတ္ကို ျဖန္. က်က္
ေပးတ့ဲ သူ.အလုပ္ကို သူလုပ္ေနတာပါပဲ ။ သဘာဝတရား ကံေတြက စီမံဖန္တီး လိုက္လို.ျဖစ္လာတ့ဲ ဓါတ္ေတြပဲ မဟုတ္ပါလားကြယ္။
ဒီလိုပါပဲ မိးဆိုရင္လည္း ထိေတြ.မိတ့ဲ လူတိုင္းကို ပူေစတာေလ။ ဒီသေဘာ သဘာဝအ တိုင္းပဲ ကုသိုလ္ကံျပဳရင္ ကုသိုလ္အက်ိဳးသာခံစားႀကရမွာပါ ။ အကုသိုလ္လုပ္ရင္ေတာ့ အကု
သိုလ္အဆိုးသာလွ်င္ ျဖစ္လာမွာမလဲြဘူးေပါ့ကြယ္။ အဲ--“ကူညီေပးပါ” လို.ထို္င္ရွိိုးျပီး လိုခ်င္ေနလို.-ေတာင္းဆိုေနလို.လည္း တမာပင္က သရက္သိး သီမလာႏို္ငဘူးေနာ္။ ဒါေတြက
ေလာကသဘာဝတရားေတြပါပဲ ။ ပ်ိဳးေထာင္လို္က္တ့ဲ အသီးသာလွ်င္ သီးေလ့ရွိတာ သဘာဝျဖစ္ပါတယ္ ။ တို.မ်ားလူသားေတြအေနနဲ. မိုးလင္းလို. မ်က္စိဖြင့္လို္က္ ခ်ိန္မွစျပိး အျပင္
ေလာကကိုပဲ မ်က္စိကလို္က္ႀကည့္ေနျပီး ေဝဖန္သံုးသပ္မႈေတြ ျပဳလုပ္ ေနတတ္ႀကတာမ်ားတာကို ကေလးတို.လည္းသိႀကမွာပါ ။ မိမိတို.ရဲ့ အတြင္းစိတ္မွာ ျဖစ္ေနတ့ဲ သဘာဝတရားကို
ျပန္ႀကည့္ျပီး ေလ့လာဆန္းစစ္မႈေတြ ျပုလုပ္ေပးတာနည္းပါ တယ္ ။
အျပင္ေလာကျဖစ္ျဖစ္ မိမိတို.အိမ္ေတြ ပတ္ဝန္းက်င္ေတြကိုျဖစ္ျဖစ္ အမိႈက္သရို္ကကင္း စင္ေစခ်င္တယ္။သန္.ရွင္းေရးေတြလည္းေန.တို္င္းျပဳလုပ္ေပးေနႀကတယ္ေလ။ တကယ္ ေတာ့ အဲ
ဒီလိုပဲ မိမိတို.ရဲ့ကိုယ္တြင္း စိတ္မွာျဖစ္ေနတ့ဲ အမိႈက္သရိုက္ေတြ အညစ္အ ေႀကးေတြကိုလည္း ကင္းစင္ ပေပ်ာက္သြားေအာင္ လုပ္ေပးႀကဖို. လိုပါတယ္ ။
ကေလးတို.ေရ--မိမိတို.ကိုယ္တြင္းသည္လည္း အျပင္ေလာကနဲ. သေဘာတရားထပ္ တူပါပဲ။ မိမိတို.က မိမိတို.က ေမြးစကေလးဘဝမွစျပီး တစ္ျဖည္းျဖည္း အသက္အရြယ္ ေတြ
ႀကီးရင့္လာႀကတယ္-ရုပ္ေတြ အိုမင္းလာႀကတာကိုလည္း အားလံဳးသိျပီးျဖစ္ပါ တယ္ေနာ္။ ရုပ္ဆိုတ့ု ဒီခႏၶာႀကီးက က်န္းမာေရးေကာင္းေနလိုက္ - အဲ--တခါတခါလည္း က်န္းမာေရးမ
ကာင္းလိုက္နဲ.ဒကၡတစ္လွည့္ သုခတစ္လွည့္ ခံစား-စံစားေနလို္က္ႀကရ တာေလ- ဥတုေႀကာင့္- အဟာရေႀကာင့္- ကံ ေႀကာင့္ - စိတ္ေႀကာင့္ ျဖစ္လိုက္-ပ်က္ လိုက္နဲ. ရုပ္ကလည္း
သူ.တာဝန္သူထမ္းေဆာင္သြားေနတာပါပဲ ။
ဒါကို တို.တေတြက ငါ့ရုပ္ -ငါေတာ့ အိုလာျပီ- ငါေတာ့ေ နမေကာင္းတာ- ငါ- ငါ- ငါ ဆို ျပီး သဘာဝအတိုင္းရွိေနတ့ဲ “ ျဖစ္လိုက္- ပ်က္လိုက္ ” ျဖစ္နတ့ဲ ဒီ ရုပ္သေဘာေတြကို
အမွန္မသိေအာင္ “ အဝိဇၹာတရား” ေတြက ဖံုးကြယ္ေပးထားတာေႀကာင့္ပါ ။ တကယ္ေတာ့ အဲဒီ သူ.သေဘာ သဘာဝအတိုင္းသူ ျဖစ္ပ်က္ေနတ့ဲ ရုပ္ကို “ငါ” ဆိုတ့ဲ “ဒိ႒ိ” အယူ
အစဲြေတြက အလဲြလဲြ အမွားမွား ျဖစ္သြားေစတာပါပဲ ။ ဒါ့အျပင္ “ကံ” ဆို တာကလည္း “ျပဳလုပ္ျခင္း” သက္သက္သာ ပဲျဖစ္ပါတယ္ ။ ဒီလိုမွားေနတ့ဲ အယူေတြ ေႀကာင့္ “ေလာဘ
-ေဒါသ-ေမာဟ ကိေလသာ”ေတြ တိုးပြါးေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေနႀက တာျဖစ္ျပီး “သံသရာ” မွ ရုန္းမထြက္ႏို္င္ေအာင္ကို ျဖစ္ေနႀကရတာပါ။
ဒါဆိုရင္ “ငါ့ကို မခ်စ္ပါနဲ.” ဆိုတ့ဲ စကားရဲ့ အဓိပၸါယ္ကို သေဘာေပါက္ေလာက္ျပီ ထင္ပါ တယ္ ။ “ ငါ့ပစၥည္း - ငါ့သစစၥာ” ဆိုတ့ဲ အစဲြေတြကို ပါယ္သတ္ပါ ။ ပါယ္သတ္ႏို္င္ေအာင္
လည္း ႀကိဳးစား အားထုတ္ပါလို.မ်ာႀကားရင္း--
ကဲ---ကေလးတို.အားလံုးလည္း “လို” သမွ် “ ျပည့္” ကာ ၊ “တ” တိုင္း “ရ” ႀကပါ ေစကြယ္။
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
ေရးထားသမွ်ေလးေတြအဖတ္မ်ားႀကျပီးကလစ္၍လည္းဖတ္နိုင္ပါတယ္
-
လြန္ခဲ့ေသာ ရက္ပုိင္းက မႏၲေလးၿမိဳ႕ က်ံဳးနံေဘးတြင္ ညေနဖက္ အေျပးေလ့က်င့္ေနသူ တစ္ဦးကို သတ္မွတ္ထားေသာ ေနရာ ပန္းဝင္လာခ်ိန္တြင္ ေရခဲစိမ္...
-
ဒီပို ့ေလးကို အလင္းေရာင္ႀကယ္ ဘေလာက္ဂါမွတစ္ခုမွဖတ္မိယင္းကူးယူ၍ ဗဟုသုတရသေလးျဖစ္ေဝမွ်လိုက္ပါတယ္ စာခ်စ္သူတို ့ . ျမတ္စြာဘုရားေဟာခဲ ့ေသာ က်မ္...
-
အလြန္ေကာင္းေသာ ဆံုးမ-လမ္းညႊန္ခ်က္မ်ားျဖစ္ေသာေႀကာင့္(သိျပီးသူမ်ားမွအပ) မသိေသးသူမ်ားအတြက္ ကူးယူ တင္ေပးလိုက္ျခင္းျဖစ္ပါတယ္ ။ အားလံုး ရႊင္လန...
-
မႀကာေသးတ့ဲ တစ္ခ်ိန္က ဘတ္မိလိုက္ရတ့ဲ စာပိုဒ္ေလးတစ္ပုဒ္ေႀကာင့္ ဒီေဆာင္းပါး ကို ေရးမိလ်က္သားျဖစ္သြားတယ္ဆိုရင္ မွားမယ္မထင္ပါ။ ေခါင္းစဥ္က ” ပဲြ...
-
ကေလးတို့ေရ “ ဝဋ္ ”ဆိုတ့ဲစကားတစ္လံုးရဲ့ သေဘာက အင္မတန္ က်ယ္ေျပာလွပါတယ္ ။ တို.မ်ား လူသားေတြဆိုတာကလည္း ေလာဘ -ေဒါသ- ေမာဟ ဆိုတ့ဲ ကိေလသာ တရားေတြနဲ....
-
“မမွားေသာ ေရွ.ေန - မေသေသာ ေဆးသမား ” ဤေလာကသားမ်ားအလယ္မွာမရွိသ ေလာက္ကို္ ရွားလွမယ္ထင္ပါတယ္ ။ လူ.အသိုင္းအဝန္းမွာႀကည့္္ပါက ကင္းသူဟူ၍ ရွာမေတြ....
-
၆၈-ႀကိမ္ေျမာက္ တပ္မေတာ္ေန. “မနက္ျဖန္ တပ္မေတာ္ေန. ပန္းကံုးစြပ္ ႀကိဳဆုိရမယ္ေနာ္ မေရႊေက်ာ့“ နဝရတ္ရိပ္သာမွာေနတ့ဲ မမခင္(ယုဝတီခင္စိန္လိႈင္)...
-
ေဆးဘက္ဝင္ေကာင္းက်ဳိးမွာ ============== ကြမ္းရြက္မွာ ပါဝင္တဲ့ ဗီတာမင္နဲ႔ သတၱဳဓာတ္ေတြက ကယ္လ္စီယမ္၊ ကာ႐ိုတင္း၊ ႐ိုင္ဘိုဖေလဗင္၊ ႏိုင္ယာစင္၊ ...
-
ကေလးတို.ေရ -- ဘာလိုလိုနဲ. တစ္ဝါဆိုခဲ့ျပန္ျပီေနာ္ ။ တို.မ်ား ဗုဒၶဘာသာ ယဥ္ေက်းမႈအရ သာသနာ့ေဘာင္အတြင္းက သံဃာေတာ္မ်ားလည္း ဝါဝင္ႀကရျပန္ျပီေလ ။ ...
-
ကေလးတို.ေရ - “ ျမန္မာအစ တေကာင္းက ” ဆိုတ့ဲ စိတ္ဝင္စားစရာအေႀကာင္းကို အျမန္ေရးေပးပါလုိ.တိုက္တြန္းလာႀကေပမ့ဲ အလုပ္ေလးေတြမ်ားေနလိုေနာက္က်သြားရပါတ...
No comments:
Post a Comment